Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (j. niemiecki) [Poland]


 

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (j. niemiecki)

Miejsce pracy: Wrocław

Dbamy o Ciebie, dlatego u nas:

  • Rozwijasz się.
  • Szkolisz się.
  • Możesz zmienić stanowisko.
  • Pracujesz międzynarodowo.
  • Masz opiekę medyczną i kartę Multisport.
  • Bawisz się na imprezach integracyjnych.
  • Grasz w drużynach sportowych.
  • Parkujesz wygodnie.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się Grupie na podstawie umowy o pracę;
  • przejrzysty system wynagradzania (stała pensja oraz premia zadaniowa);
  • możliwość zdobycia doświadczenia w organizacji będącej światowym liderem branży;
  • niekorporacyjną kulturę pracy;
  • plan wdrożenia, dostosowany do Twoich kompetencji i umiejętności;
  • 5 - dniowy tydzień pracy – od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00;
  • możliwość wykonywania pracy w trybie Home Office do 5 dni w miesiącu;
  • prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe;
  • wspólne uczestnictwo w akcjach sportowych (piłka nożna, koszykówka, biegi długodystansowe, rajdy rowerowe), a także eventach integracyjnych;
  • parking samochodowy i rowerowy dla pracowników.

Obowiązki

Szukamy energicznej osoby, która:

  • z pasją wykonuje swoją pracę;
  • lubi przebywać w dynamicznym otoczeniu i codzienne wyzwania;
  • ma łatwość nawiązywania kontaktów oraz umie pracować zespołowo;
  • jest odpowiedzialna, dokładna oraz wie jak efektywnie organizować swoje zadania;
  • jest samodzielna, zaangażowana i kreatywnie podchodzi do wykonywania powierzonych czynności;
  • radzi sobie z wykonywaniem obowiązków pod presją czasu;
  • jest otwarta na kontakt z Klientem oraz zorientowana na jego potrzeby;
  • potrafi budować i utrzymywać pozytywne relacje z Klientem.

Czym będziesz się zajmował/a?

  • przyjmowaniem zamówień oraz nadzorowaniem ich terminowości, poprawności ustalonych warunków, itp.;
  • weryfikowaniem danych z zamówień Klientów w różnych systemach oraz monitorowaniem procesu ich realizacji na każdym etapie;
  • dostarczaniem dokładnych i kompletnych informacji Klientowi, stosując odpowiednie metody/narzędzia udostępnione przez firmę;
  • stale współpracować z wieloma działami firmy;
  • brać czynny udział w organizacji procesu logistycznego;
  • kompletowaniem dokumentacji Klientów (potwierdzenia zamówień, korespondencja, inne dokumenty);
  • wystawianiem oraz dystrybucją faktur, faktur korygujących, dokumentów dostaw;
  • wykonywaniem różnego rodzaju zestawień i analiz;
  • szeroko rozumianą obsługą posprzedażową.

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, płynne posługiwanie się w mowie oraz piśmie (warunek konieczny);
  • dobra znajomość programów pakietu MS Office (szczególnie MS Excel w stopniu zaawansowanym);
  • umiejętność poszukiwania najlepszych rozwiązań dla pojawiających się problemów;
  • zdolność do wielozadaniowości, priorytetyzacji i efektywnego zarządzania czasem;
  • wysoka kultura osobista;
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość innego języka obcego będą dodatkowym atutem.
Zobacz, czym się zajmujemy
Poznaj nasze procesy produkcyjne

Rawlplug od 100 lat ekspertem w branży zamocowań - to znaczy, że projektujemy i produkujemy uznane na świecie systemy zamocowań, elementy złączne i narzędzia. Dzięki nim możesz wygodnie obejrzeć mecz na stadionie Wembley w Londynie, znaleźć się szybko na dowolnym piętrze wieżowca Burj Khalifa w Dubaju, czy delektować się muzyką w najlepszych warunkach odsłuchowych Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu. Zobacz więcej na rawlplug.com


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال